ROBOYO WIRD ALS UIPATH 2021 PARTNER DES JAHRES AUSGEZEICHNET

Oct 13, 2021 | < 1 min read

13. Oktober 2021 – Roboyo ist zum UiPath-Partner des Jahres 2021 ernannt worden. Mit dieser Auszeichnung werden Partner gewürdigt, die durch Innovation und Zusammenarbeit einen dauerhaften, nachhaltigen Einfluss auf die Geschäfte ihrer Kunden haben. Die Auszeichnung Emerging Products 2021 für die EMEA-Region wurde Roboyo während der UiPath FORWARD IV-Konferenz, der weltweit größten Zusammenkunft von Automatisierungsexperten, geehrt.

Sieh dir hier an, wie Christian Voigt, unser Mitbegründer und CEO Americas, unseren Preis entgegennimmt.

“UiPath is a partner-first organization that continually invests in its partners to enable differentiation, growth, and profitability,” said Eddie O’Brien, Global Channel Chief at UiPath. “Currently, we have more than 4,000 partners who are bringing automation initiatives to life for their customers, including some partners who are standing up dedicated automation practices. With the UiPath 2021 Partner of the Year Awards, we are proud to recognize the partners who have demonstrated the expertise and ability to execute in the market, enabling their own growth and delivering immense value to our customers.”

“Roboyo is immensely proud to be awarded UiPath Emerging Products Partner of the Year Award. It recognises our commitment to investing in solutions that keep us at the forefront of Intelligent Automation. It’s this commitment, combined with the strength of our relationship with UiPath teams across the world, that enables us to drive next level enterprise performance for our clients.”

Nicolas Hess, Co-Founder & CEO Europe

EINBLICKE DER NÄCHSTEN STUFE ERHALTEN